Словосполучення «офісний переїзд» з'явилося в нашому лексиконі всього пару-трійку десятків років тому. Та й саме поняття офіс раніше зустрічалося досить рідко. Але сьогодні, коли різні фірми та компанії почали рости, як гриби після дощу, і слово офіс, і словосполучення «офісний переїзд» звучить абсолютно звично. Причин переїжджати може бути кілька:
Але як би там не було, доведеться займатися організацією офісного переїзду. Оптимальний варіант - довірити цю справу професіоналам. У Маріуполі кращої транспортною компанією, що займається транспортуванням різних вантажів на професійній основі, багато хто вважає NOSHA.
Якщо зовсім коротко - то це так «П» - професіоналізм і порядність. Ну і, звичайно, хороша матеріальна база. Одним словом, це вдалий симбіоз технічних засобів та людського ресурсу. Компанія має в своєму розпорядженні усі необхідні для завантаження та перевезення вантажів різної категорії транспортні засоби.
У штаті NOSHA менеджери, водії, вантажники, такелажники тільки високого класу. Принцип роботи компанії - покращувати якість послуг, знижуючи при цьому їх вартість. Тому якщо ви хочете якісно та недорого перевезти будь-який вид вантажу - замовляйте послугу в транспортній компанії NOSHA.
При замовленні послуги «під ключ» основне завдання співробітників транспортної компанії полягає в тому, щоб перевезення офісних меблів, технічних засобів та речей співробітників ніяк не вплинуло на робочий процес. Тому кожен етап робіт чітко планується заздалегідь:
Переїзд зазвичай проводиться у вихідні дні. В обумовлений час подається транспорт, прибувають вантажники. Швидко та злагоджено вони проводять роботи в наступній послідовності:
Там вони розпаковують вантаж, збирають те, що було розібрано, і встановлюють на місце. Після вихідних співробітники офісу спокійно приступають до роботи в новому приміщенні.