Однією з ознак успішного бізнесу є розширення штату співробітників та переїзд у новий, більш просторий та комфортабельний офіс. Це вимагає організованості, так як затримки в перевезенні меблів та обладнання загрожують простоями в роботі співробітників. Тому організацію офісного переїзду краще довіряти професіоналам. Компанія NOSHA надає технічні та кадрові ресурси, які допоможуть оперативно та недорого переїхати на нове місце.
Організація офісного переїзду – комплексна послуга, за допомогою якої можна організовано перевезти меблі, оргтехніку та обладнання з точки A в точку B. Першим етапом обслуговування є виїзд на об’єкт замовника. Тут майстри оцінюють масштаб та складність вантажоперевезення. Це допомагає їм визначити терміни доставки, підібрати пакувальний матеріал, такелажне обладнання та транспортний засіб. У призначений термін вантажники приїжджають на об’єкт, щоб:
У вантажоперевезеннях використовується пакувальний матеріал, який допомагає захистити меблі та оргтехніку від вологи, пилу та коливань. Щоб мінімізувати можливі перешкоди, професійні водії заздалегідь опрацьовують маршрут з помірним транспортним потоком. Вибір маршруту з якісним покриттям допомагає зберегти вантаж в ході транспортування та доставити його в пункт призначення в точно зазначений термін.
Транспортна компанія NOSHA організовує переїзди та вантажні перевезення під ключ. Для цього ми надаємо транспортні засоби, які дозволяють перевозити меблі й устаткування по Києву та Київській області, і команда професійних вантажників, готових проконтролювати кожен етап вантажоперевезення. Приймаючи замовлення на організацію офісного переїзду, ми гарантуємо:
Щоб замовити офісний переїзд, вам потрібно написати оператору онлайн-чату, зателефонувати за вказаним номером або заповнити форму у вкладці «Швидке замовлення». Консультант передзвонить, щоб прийняти заявку та розрахувати вартість обслуговування.