З розвитком ринкової економіки в нашій країні з'явилася та продовжує з'являтися велика кількість невеликих та великих фірм, нових виробництв. Якщо їхня робота йде успішно, рано чи пізно виникає необхідність в офісному переїзді. Причиною цього може стати:
Офісний переїзд пов'язаний з перевезенням меблів, оргтехніки, документації, особистих речей співробітників. Як би там не було, виникає проблема і її треба вирішувати. Зробити це самотужки дуже навіть нелегко. З появою у Кременчуці транспортної компанії NOSHA, що займається транспортуванням вантажів на професійному рівні, все стало набагато простіше.
Компанія має власний парк автомобілів. Так що завжди є можливість підібрати відповідне потребам ТЗ. Його оренда обійдеться недорого, без переплат за зайвий тоннаж. У штаті NOSHA працюють тільки професійні вантажники. Для них не буде проблемою:
А водії-професіонали забезпечать безболісний для майна переїзд на нове місце проживання. Всі роботи проводяться у вечірній час або вихідні дні, так що ніяких збоїв в робочому процесі контори не буде.
Оптимальним варіантом буде замовити послугу «під ключ». Виконання її передбачає здійснення всіх робіт співробітниками компанії від початку і до кінця. Комплексна послуга передбачає повну відповідальність компанії за якість та безпеку переїзду. Всі роботи після отримання замовлення від клієнта умовно можна розділити на чотири етапи: початковий, основний, безпосередньо перевезення, заключний. Початковий етап передбачає:
Основний етап включає розбирання меблів, пакування їх окремих елементів, технічних засобів, документів, речей співробітників. Всі пакувальні матеріали вантажники привозять з собою. Їх ціна входить в загальну вартість офісного переїзду. Потім слідує безпосередньо доставка, розвантаження, складання та розстановка всіх речей по своїх місцях. Ми можемо максимально швидко та якісно перевезти офіс будь-якого розміру.