Для організації чіткості роботи, будь то великої компанії або невеликої фірми, існують офіси. Коли бізнес тільки створюється, офісне приміщення зазвичай невелике. У міру розвитку компанії в збільшенні потребує і офіс. Адже просторе приміщення — це і зручність для його працівників, і престиж фірми. Це означає необхідність здійснення офісного переїзду.
Головна його особливість — робити все треба максимально оперативно, щоб не порушувати робочий процес. Тому не треба бути настільки самовпевненим, щоб самостійно займатися організацією офісного переїзду. Доручити це треба професіоналам. У Полтаві та Полтавській області найбільш затребуваними є послуги транспортної компанії NOSHA.
Основні переваги NOSHA — це наявність власного парку обладнаних автомобілів різної вантажопідйомності та ретельно підібраний грамотний персонал. Оскільки компанія працює в режимі 7/24, офісний переїзд організовується у вечірній або нічний час, а також у вихідні. Це дозволяє практично не порушувати сталий режим та процес роботи.
Всі співробітники NOSHA — це єдина команда, кожен член якої точно знає, що від нього вимагається. Особливо якщо клієнт замовляє послугу «під ключ». Вона означає всі роботи, починаючи від розбирання меблів та їх встановлення на новому місці. Важливе значення має і те, що послуга коштує зовсім недорого.
Після отримання замовлення представник компанії оцінює на місці обсяг робіт, визначає необхідний вид ТЗ, озвучує вартість послуги. В обумовлений час прибувають професійні вантажники та без зволікань приступають до роботи:
Після прибуття до місця призначення вантажники розвантажують, заносять, розпаковують, збирають та встановлюють меблі та апаратуру в зазначених замовником місцях. Переїзд вважається закінченим, коли все сміття зібрано та вивезено, а клієнт переконався в безпеці всього майна, яке треба було перевезти. З компанією NOSHA жодному співробітникові офісу не доведеться відчувати незручності ні під час підготовки до переїзду, ні після його завершення.